Ridbanan idag

Har varit lite dålig med uppdatering här, men har känt mig lite nere, kanske inte är så konstigt.
Har iaf hunnit åka till Skara Sommarland, var där igår. Åkte hemifrån halv åtta och kom hem tolv på natten. Har haft hur skoj som helst. Åkte tillsammans med Jesper, Robin (Jeppes lillebror), Robert och Tim :)

Blev ridning på banan idag, mycket skritt och väldigt mycket vänster varv. Hon är ju stel som en pinne i vänster sida och är typ omöjlig att få mjuk och böjlig i det varvet för tillfället. Asjobbigt.
Glad verkade hon vara i alla fall. Väldigt nöjd :) Frustade mycket och kändes avslappnad.
Hade ställt fram ett litet kryss också som vi skuttade över några gånger. Jippie sa Astra! Första skutten var väl sådär, var längesen vi hoppade :P Men efter 4-5 hopp så hittade jag rätt och sista hoppet blev jag väldigt nöjd med.
Som avslutning skrittade vi ner till sjön tillsammans med Louise och Kepson och doppade hovarna :)

Kommentarer
Postat av: Klara

Sv: Jag köpte mina för 3900 typ på skara hästsport :) men de finns typ överallt, och i alla tänkbara storlekar för alla konstiga former på ben xD (som jag, små fötter, jättesmala men höga vrister, och stora vader)

2009-08-14 @ 10:55:12
URL: http://klaraskrabater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0