Utan häst

Jag blev av med hästen idag. Eller av och av, Sandra frågade om hon fick låna henne idag och rida ut med sin mamma. Och det fick hon :) Passar ganska bra eftersom Jespers pappa fyller år idag så vi har varit och handlat födelsedagspresent och senare blir det middag och tårta och sånt som hör födelsedagar till :)
Fast jag var väääldigt sugen på att rida idag, även om det bara är skritt som gäller just nu. Det är en dag imorgon också, som tur är.

Ikväll åker jag tillbaka till Bålsta. Ska vara hundvakt åt Enzo och Festus för Robin jobbar imorgon och på fredag. Ska bli så roligt! Har inte träffat dom på nästan en månad. Har saknat dom väldigt mycket.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, taskig jag är. Du kunde ju sagt att du ville rida, då hade ja ju inte lånat henne ^^ xD

Btw, hon var super piggelin, gick längst fram hela tiden. Dock... HON SKYGGADE TILL FÖR SIN EGEN SKUGGA! XD Annars var hon super :D

2009-07-31 @ 09:03:23
URL: http://theballad.blogg.se/
Postat av: Rubi

Haha äh det är luuugnt!

Den där damen är ju som hon är :P Knäppis som skyggar för sin egen skugga. Visserligen är jag inte förvånad... xD

2009-07-31 @ 10:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0