VARMT

Vad hände? Nån skruvade på värmen igen - och ordentligt! Igår var det 30 grader enligt bilen. Alldeles för varmt för mig :P Ge mig typ 23-24 grader så är jag nöjd.
Red vid sju igår eftersom det var så varmt, red ut med Sandra och Bemblis såklart :) Vi var väl ute i ca 30 minuter, alldeles lagom. Travade lite också. Hästen skötte sig bra, inga avramlingar idag inte xD

Blir nog uteritt ikväll igen, funderar på att rida runt Häggeby bara. Eller galopprundan... äh, får se. Ska fråga Louise om hon vill rida ut med mig också. Alltid roligare med sällskap.

Nu sover Astra inne på dagarna förresten, och går ute på nätterna. Dags att banta henne lite helt enkelt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0