Lång dag i stallet

Red ut en sväng med Sandra och Alicia idag. Var ute i nästan en timme. Jag red Kepson, Sandra red Astra och Alicia red Embla. Kändes helt fel att nån annan red min häst osv men det var mysigt :)
Hästarna fick bada lite också och Kepson stod och stänkte som en tok xD Blötte ner allt och alla i stort sett.

Hemma i stallet igen så bestämde vi oss för att släppa Astra och Embla på ridbanan och fota. Sandra hade köpt ny kamera nämligen så hon ville fota sin påwni lite :) Slutade med att vi ställde upp ett litet sockerbitshinder som dom fick skutta över. Så himla söta :D
Hämtade Kepson sen och släppte flickorna i hans hage. Kepson hade skoj på ridbanan, tyckte det var superkul att vi hade satt upp ett litet hinder, även om han bara tog ett stort galoppsprång över det istället.

Det blev några timmar i stallet totalt, kom dit vid 13 och åkte hem vid halv fem :) Men har haft riktigt skoj!
Kommer massa fina bilder imorgon eller övermorgon (beror på när jag får dom av Sandra)

Nu ska jag göra mig iordning för kvällen, är bjuden på födelsedagsparty hemma hos Felix. Han och Tim firar tillsammans :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0