Vandrande lerklump

Kepson fick springa lite på banan idag igen, fast han tog det mycket lugnare idag. Lite trött kanske? :P Han kändes fin i kroppen i alla fall när jag kollade honom.
Imorgon blir det uteritt tillsammans med Sandra och hennes kompis. Sandra ska rida Astra och hennes kompis rider Embla. Och jag tar Kepson :) Vet dock inte om jag ska ta westernsadeln eller dressyrsadeln. Lutar nog mest åt westernsadeln. Eller ja, det beror på om jag lyckas slänga upp den på hans rygg eller inte :P Längesen jag sadlade med en sån nu. Det är ju så tuuungt. Och han är ju så stor! Eller nja, 163 är väl inte så stort egentligen.

När jag skulle hämta in Astra var jag inte riktigt säker på vad det var jag fick med mig in egentligen. Var det en häst eller en vandrande lerklump? Nån som hade gottat sig i leran. Verkar ha regnat ganska mycket under natten, så då var hon tvungen att passa på att göra sig lite fin. Hon kanske försöker säga mig något... Hon kanske vill byta färg? Bli grå istället.
Borstade inte så himla noga men det blev åtminstone lite skillnad! Thank God for the piggborste säger jag bara!


Före


Före


Efter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0