Dåligt med uppdateringar

Det har varit dåligt med uppdateringar här i bloggen och det ber jag om ursäkt för (om det nu är någon som fortfarande läser min blogg, haha :P)
Men har fått jobb så jag har inte haft tid att sitta vid datorn. Jobb och häst tar upp hela dagarna och kvällarna, det är bara på helgen jag har tid att sätta mig och koppla av vid datorn i stort sett.
Är dock ledig på måndag, finns inget jobb till mig då.

Idag skulle jag och Sandra ha tävlat på Skeppstuna men vi ställde in det. Astra blev inte riktigt så bra som jag hade hoppats + att hon tappade en sko förra veckan så vi missade några dagars träning.
Har bestämt mig för att börja om helt med henne, bara skritta i några veckor. Promenerade med henne igår och ska göra det idag också. På måndag ska jag rida ut en sväng tänkte jag. Den här gången ska hon bli bra! Vi var ju på god väg innan hon fick sin dumma hosta, då var hon hur fin som helst i ryggen. Men efter det så har hon blivit öm igen. Så, som sagt, dags att börja om från början :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0