Happy happy happy

Vet ni hur roligt det var att rida igår? Ååh, känslan var helt underbar! Längesen det kändes så här bra ^^
Stallet är verkligen något som får mig riktigt, riktigt lycklig. Även när Astra var som dåligast var jag glad över att bara få vara i stallet, pyssla med allt som har med hästen att göra. Så himla mysigt. Och avkopplande.

Iaf så red jag ju som sagt. Skrittade genom skogen som går bredvid ena sommarhagen och sen ut på fälten. Började känna lite på henne där i skritten och hon var så sammarbetsvillig <3 Duktig häst. Travade lite också och hon hade väärldens framåtbjudning hihi. Pigg och glad, kexchoklad eller nåt.
Kunde inte låta bli att testa några galoppfattning också. Hon fattade fint, men orkade inte så mycket. Men det är förståeligt. Jobbade dock med ryggen heela tiden :)

Idag är jag sjukling :( Jesper som har smittat mig. Dumma pojken <3 :P
Men ska trotsa min förkylning och skritta ut en liten sväng sen. Hästen behöver det. Hon börjar verkligen bli hur fin som helst i ryggen nu. Blir så glad när jag tänker på det. Hoppas VERKLIGEN det håller i sig nu :) Ska ta det lugnt och försiktigt :)


Bus-Astra från 20:e maj :P

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vilken härlig bild :)

2009-11-20 @ 09:46:21
URL: http://alexnorelius.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0